@article{2016,title={TÜRKİYE’DE BIR KÜLTÜREL KRİZ VE KRİTİK KONUSU OLARAK DİNİ BİREYCİLİK},abstractNode={},author={Yılmaz YILDIRIM},year={2016},journal={Journal of History School}}
Yılmaz YILDIRIM . 2016 . TÜRKİYE’DE BIR KÜLTÜREL KRİZ VE KRİTİK KONUSU OLARAK DİNİ BİREYCİLİK . Journal of History School.DOI:10.14225/Joh910
Yılmaz YILDIRIM.(2016).TÜRKİYE’DE BIR KÜLTÜREL KRİZ VE KRİTİK KONUSU OLARAK DİNİ BİREYCİLİK.Journal of History School
Yılmaz YILDIRIM,"TÜRKİYE’DE BIR KÜLTÜREL KRİZ VE KRİTİK KONUSU OLARAK DİNİ BİREYCİLİK" , Journal of History School (2016)
Yılmaz YILDIRIM . 2016 . TÜRKİYE’DE BIR KÜLTÜREL KRİZ VE KRİTİK KONUSU OLARAK DİNİ BİREYCİLİK . Journal of History School . 2016. DOI:10.14225/Joh910
Yılmaz YILDIRIM .TÜRKİYE’DE BIR KÜLTÜREL KRİZ VE KRİTİK KONUSU OLARAK DİNİ BİREYCİLİK. Journal of History School (2016)
Yılmaz YILDIRIM .TÜRKİYE’DE BIR KÜLTÜREL KRİZ VE KRİTİK KONUSU OLARAK DİNİ BİREYCİLİK. Journal of History School (2016)
Format:
Yılmaz YILDIRIM. (2016) .TÜRKİYE’DE BIR KÜLTÜREL KRİZ VE KRİTİK KONUSU OLARAK DİNİ BİREYCİLİK Journal of History School
Yılmaz YILDIRIM . TÜRKİYE’DE BIR KÜLTÜREL KRİZ VE KRİTİK KONUSU OLARAK DİNİ BİREYCİLİK . Journal of History School . 2016 doi:10.14225/Joh910
Yılmaz YILDIRIM."TÜRKİYE’DE BIR KÜLTÜREL KRİZ VE KRİTİK KONUSU OLARAK DİNİ BİREYCİLİK",Journal of History School(2016)
Unat, N. A. (1963), Social Change and Turkish Women. Ankara, Turkey: Ankara Universitesi Basimevi
Berger, P. L. (2005), Kutsal Semsiye, Dinin Sosyolojik Teorisinin Ana Unsurları, Çeviren: Ali Coşkun, Rağbet Yayınlar, İstanbul.
Berger, L. (2009), “Din ve Toplumsal Kurumların Dönüşümü”, Din ve Modernlik- Toplumbilim Yazıları 1, Derleyen ve Çeviren: Adil Çiftçi, Ankara Okulu Yayınları.
Lewis,B.(2003), The Crisis of İslam, Holly War and Unholly Terror, Phoenix, London.
Brown, L. S. (1993), The Politics of Individualism: Liberalism, Liberal Feminism, and Anarchism, Black Rose Books
Bulaç, A. (2009), “Birey Üzerine”, http://www.fikribeyan.net/ yazdir.php?haber_id=1070
Cahen, C. (1955), “The Body Politic”, Unity and Variety in Muslim Civilization, Chicago University Press
Claeys, G. (1986), "Individualism," "Socialism," and "Social Science": Further Notes on a Process of Conceptual Formation, 1800-1850", Journal of the History of Ideas (University of Pennsylvania Press) 47 (1).
Cohen, A. P. (1999), Topluluğun Simgesel Kuruluşu, Çev. Mehmet Küçük, Dost Kitabevi, Ankara
Çiğdem, A. (1997), “Gelecek Bir Geçmiş Tasarısı Olarak İslam Düşüncesi”, Birikim, sayı: 95
Çukur, C., Safak-De Guzman, M. R. T. ve Carlo, G. (2004). “Religiosity, Values, and Horizontal and Vertical Individualism-Collectivism: A Study of Turkey, the United States, and the Philippines”, The Joumal of Social Psychology, 144 (6).
Dellaloğlu, B. F. (2013), “Dünyalı Bir Kültür-Sanatın İmkânları”, Gelenekten Geleceğe, Say. 1
Fıcther, J. (1994), Sosyoloji Nedir?,Çev., Nilgün ÇELEBI, Atilla Kitapevi, Ankara.
Foucault, M. (2003), Cinselliğin Tarihi, Ayrıntı Yayınları, İstanbul
Foucault, M. (2005), Özne ve İktidar, Çev., Işık Ergüden ve Osman Akınhay, Ayrıntı Yayınları, İstanbul
Gellner, E. (1983), Muslim Society, Cambridge University Press
Genel, S. ve Karaosmanoğlu, K. (2006), “A New Islamic Individualism in Turkey: Headscarved Women in the City”, Turkish Studies, Vol. 7, No. 3, September.
Giddens, A. (1996), The Consequences of Modernity, Polıty Press
Giddens, A. (1999), Toplumun Kuruluşu, Bilim ve Sanat yayınları, Ankara
Göle, N. (1991), Modern Mahrem, Metis Yayınları, İstanbul.
Göle, N. (2004), Mühendisler ve İdeoloji: Öncü Devrimcilerden Yenilikçi Seçkinlere, Metis Yayınları, İstanbul
Kağıtçıbaşı, Ç. (1970). “Social Norms and Authoritarianism: A Turkish-American Comparison”, Journal of Personality and Social Psychology, Nov;16(3).
Mardin, Ş. (1995), Din ve İdeoloji, İletişim Yayınları, İstanbul.
Mc Clay, W. M. (2001), “Individualism and Its Discontents”, The Virginia Quarterly, Review, 77(3).
Mutlu, K. (1996), “Examining Religious Beliefs Among University Students in Ankara”, The British Journal of Sociology, Vol. 47, No. 2 Jun., Blackwell Publishing
Olson, E. A. (1985), “Muslim Identity and Secularism in Contemporary Turkey: "The Headscarf Dispute", Anthropological Quarterly, Vol. 58, No. 4,
Özdalga, E. (2006), İslamcılığın Türkiye Seyri, sosyolojik Bir Perspektif, Çev., Gamze Türkoğlu , İletişim Yayınları, İstanbul
Poggi, G. ( 2002), Modern Devletin Gelişimi, Çev. Şule Kut, Binnaz Toprak, İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınları
Schweitzer, F. (2007), Dini Bireyleşme: Hoşgörü Eğitimine Karşı Yeni Meydan Okumalar Çev. Recep K. ve- Tuncay A., Sakarya Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 16
Smidt, C. vePenning, J. (2006), “Religious Individualism, Religious Relativism, and Reformed Identity among Christian Reformed Church Members at the Turn of the Millennium”, International Society for the Study of Reformed Communities, Princeton, New Jersey, July.
Thompson, M. J. (2010), “Islam, Rights, and Ethical Life: The Problem of Political Modernity in the Islamic World”, Theoria, June.
Toprak, B. (1981), “Religion and Turkish women. In Women in Turkish Society”. Nermin Abadan-Unat, ed. Leiden: E.J. Brill.
Touraine, A. (2004), Modernliğin Eleştirisi, Çev. Hülya Tufan, Yapı Kredi Yay.
Ünal, M. S. (2011), Dinsel Bireycilik, Açılım Kitap, İstanbul.
White, J. B. (2002 ), “İslamcılığın Açmazları”, Kültür Fragmanları, Türkiye’de Gündelik Hayat, Hazırlayanlar: Deniz Kandiyoci & Ayşe Saktanber, İngilizce'den Çeviren: Zeynep Yelçe, Metis, İstanbul
Windelband, W. (2010), A History of Philosophy, General Books.
Wood, E. M. (1979), Mind and Politics: An Approach to the Meaning of Liberal and Socialist Individualism, University of California Press.
Wuthnow, R.J., (2009), “Din Sosyolojisi”, Din ve Modernlik- Toplumbilim Yazıları 1, Derleyen ve Çeviren: Adil Çiftçi, Ankara Okulu Yayınları.
Yıldırım, Y. (2014), “Göz, Kelam, Vehim: Türkiye’de Kamusal Alanın Triyalektik Gelişimi”, Teorik Bakış, Say. 5, Sel Yayınları.