@article{2017,title={BİLGİSAYAR OYUNLARININ YABANCI DİL EĞİTİMİNE KATKISININ ARAŞTIRILMASI: ANADİLİ TÜRKÇE OLAN 100 YÜKSEKÖĞRETİM ÖĞRENCİSİ ÜZERİNDE YAPILAN ARAŞTIRMA ÖRNEĞİ},abstractNode={},author={Muhammed Zahit CAN-- Burcu TÜRKMEN},year={2017},journal={Journal of History School}}
Muhammed Zahit CAN-- Burcu TÜRKMEN . 2017 . BİLGİSAYAR OYUNLARININ YABANCI DİL EĞİTİMİNE KATKISININ ARAŞTIRILMASI: ANADİLİ TÜRKÇE OLAN 100 YÜKSEKÖĞRETİM ÖĞRENCİSİ ÜZERİNDE YAPILAN ARAŞTIRMA ÖRNEĞİ . Journal of History School.DOI:10.14225/Joh1098
Muhammed Zahit CAN-- Burcu TÜRKMEN.(2017).BİLGİSAYAR OYUNLARININ YABANCI DİL EĞİTİMİNE KATKISININ ARAŞTIRILMASI: ANADİLİ TÜRKÇE OLAN 100 YÜKSEKÖĞRETİM ÖĞRENCİSİ ÜZERİNDE YAPILAN ARAŞTIRMA ÖRNEĞİ.Journal of History School
Muhammed Zahit CAN-- Burcu TÜRKMEN,"BİLGİSAYAR OYUNLARININ YABANCI DİL EĞİTİMİNE KATKISININ ARAŞTIRILMASI: ANADİLİ TÜRKÇE OLAN 100 YÜKSEKÖĞRETİM ÖĞRENCİSİ ÜZERİNDE YAPILAN ARAŞTIRMA ÖRNEĞİ" , Journal of History School (2017)
Muhammed Zahit CAN-- Burcu TÜRKMEN . 2017 . BİLGİSAYAR OYUNLARININ YABANCI DİL EĞİTİMİNE KATKISININ ARAŞTIRILMASI: ANADİLİ TÜRKÇE OLAN 100 YÜKSEKÖĞRETİM ÖĞRENCİSİ ÜZERİNDE YAPILAN ARAŞTIRMA ÖRNEĞİ . Journal of History School . 2017. DOI:10.14225/Joh1098
Muhammed Zahit CAN-- Burcu TÜRKMEN .BİLGİSAYAR OYUNLARININ YABANCI DİL EĞİTİMİNE KATKISININ ARAŞTIRILMASI: ANADİLİ TÜRKÇE OLAN 100 YÜKSEKÖĞRETİM ÖĞRENCİSİ ÜZERİNDE YAPILAN ARAŞTIRMA ÖRNEĞİ. Journal of History School (2017)
Muhammed Zahit CAN-- Burcu TÜRKMEN .BİLGİSAYAR OYUNLARININ YABANCI DİL EĞİTİMİNE KATKISININ ARAŞTIRILMASI: ANADİLİ TÜRKÇE OLAN 100 YÜKSEKÖĞRETİM ÖĞRENCİSİ ÜZERİNDE YAPILAN ARAŞTIRMA ÖRNEĞİ. Journal of History School (2017)
Format:
Muhammed Zahit CAN-- Burcu TÜRKMEN. (2017) .BİLGİSAYAR OYUNLARININ YABANCI DİL EĞİTİMİNE KATKISININ ARAŞTIRILMASI: ANADİLİ TÜRKÇE OLAN 100 YÜKSEKÖĞRETİM ÖĞRENCİSİ ÜZERİNDE YAPILAN ARAŞTIRMA ÖRNEĞİ Journal of History School
Muhammed Zahit CAN-- Burcu TÜRKMEN . BİLGİSAYAR OYUNLARININ YABANCI DİL EĞİTİMİNE KATKISININ ARAŞTIRILMASI: ANADİLİ TÜRKÇE OLAN 100 YÜKSEKÖĞRETİM ÖĞRENCİSİ ÜZERİNDE YAPILAN ARAŞTIRMA ÖRNEĞİ . Journal of History School . 2017 doi:10.14225/Joh1098
Muhammed Zahit CAN-- Burcu TÜRKMEN."BİLGİSAYAR OYUNLARININ YABANCI DİL EĞİTİMİNE KATKISININ ARAŞTIRILMASI: ANADİLİ TÜRKÇE OLAN 100 YÜKSEKÖĞRETİM ÖĞRENCİSİ ÜZERİNDE YAPILAN ARAŞTIRMA ÖRNEĞİ",Journal of History School(2017)
Ang, C. S., & Zaphiris, P. (2008). “Computer Games and Language Learning”, In T. T. Kidd & H. Song (Eds.), Handbook of Research on Instructional Systems & Technology (pp. 449-462). Hershey, PA: IGI Global.
Aydın, Tahirhan, (2014), “Dil Öğretimi ve Oyun-Çoklu Zekâ Teorisi Işığında”, Din Bilimleri Akademik Araştırma Dergisi, Cilt 14, Sayı 1, s.77-83.
Demirbilek, M. ve Yücel Z., (2011), “İngilizce Öğretmenlerinin Bilgisayarın Yabancı Dil Öğretim ve Öğreniminde Kullanımı Hakkındaki Görüşleri”, Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (1), s.217-246.
Doğu, Burak, (2007), “ ilgisayar Oyunlarına Kültürel ir Yaklaşım: The Sims 2 Modeli”, Folklor/Edebiyat, sayı:50, cilt:13, 2007/2, s. 71-89.
Jantke K.P., Kreuzberger G. (2008), “Aufbau einer akademischen Ausbildung für Spieletechnologie und -wissenschaft. In: Picot A., Zahedani S., Ziemer A. (eds) Spielend die Zukunft gewinnen”, Springer, Berlin, Heidelberg.
Odacıoğlu, M.C., (2017), “Çeviribilimde Yerelleştirme Paradigmasına Doğru”, Gece Kitaplığı, Ordu.
Tesch, Bernd (2009), “Kompetenzorientierte Lernaufgaben im Fremdsprachenunterricht”, Frankfurt/M.: Peter Lang.
Wagner, Michael (2009), “Serious Games: Spielerische Lernumgebungen und deren Design”, Handbuch für Wissenschaft und Praxis, München: Oldenbourg, s. 297-306.
Campos, M. S. F., Oliveira, K. S. ve Brawerman-Albini A., (2013), “The Use of Video ames in The Teaching-Learning Process of English as a Foreign Language”, ICBL2013 – International Conference on Interactive Computer aided Blended Learning, s. 218-223, (http://www.icblconference.org/proceedings/2013/papers/Contribution72_a.pdf), (21.03.2017).
Cetin, Y., Sozcu, O.F., & Kınay, H. (2012), “Sosyal ortamlardaki oyunlardan dolaylı yoldan yabancı dile ait kelime edinimi”, International Journal of Human Sciences [Online]. (9)2, 535-552. (https://www.academia.edu/10679033/Sosyal_ortamlardaki_oyunlardan_dolay l%C4%B1_yoldan_yabanc%C4%B1_dile_ait_kelime_edinimi), (21.03.2017).
Demir, M. ve Kalsın, B., (2013), “Yabancı Dil Öğrenmede ilgisayar Oyunları ile letişimsel Akıcılığın elişmesi”, 2. International Symposium on Language and Communication, İzmir. (https://www.academia.edu/7759900/ Yabancı_Dil_Öğrenmede_Bilgisayar_Oyunları_ile_İletişimsel_Akıcılığın_Ge lişmesi), (21.03.2017).
Ortaöğretim haftalık ders çizelgeleri, http://ttkb.meb.gov.tr/www/ haftalik-ders-cizelgeleri/kategori/7, (21.03.2017).
Peterson, Mark, (2010), “Digital Gaming and Second Language Development: Japanese Learners Interactions in an MMORP ”, Digital Culture & Education, 3(1), 2010, ISSN 1836‐8301, p. 56-73. (http://www.digitalcultureandeducation.com/cms/wpcontent/uploads/2011/04/dce1048_peterson_2011.pdf), (21.03.2017).
Peterson, Mark, (2010), “Computerized Games and Simulations in Computer-Assisted Language Learning: A Meta-Analysis of Research”, Simulation & Gaming 41 (I), p.72-93. (http://www.sagepub. com/journalsPermissions.nav, DOI:10.1177/1046878109355684), (21.03. 2017).
Yabancı dil kursları, http://www.dbe.metu.edu.tr/cert/hs_genel.htm, (11.07.2017).