@article{2018,title={DİNÎ İLİMLERLE TOPLUMSAL GERÇEKLİĞİN UYUMLU OLMADIĞI BİR ORTAMDA İLAHİYAT EĞİTİMİNİN ETKİLİLİĞİ},abstractNode={},author={Behram HASANOV},year={2018},journal={Journal of History School}}
Behram HASANOV . 2018 . DİNÎ İLİMLERLE TOPLUMSAL GERÇEKLİĞİN UYUMLU OLMADIĞI BİR ORTAMDA İLAHİYAT EĞİTİMİNİN ETKİLİLİĞİ . Journal of History School.DOI:10.14225/Joh1216
Behram HASANOV.(2018).DİNÎ İLİMLERLE TOPLUMSAL GERÇEKLİĞİN UYUMLU OLMADIĞI BİR ORTAMDA İLAHİYAT EĞİTİMİNİN ETKİLİLİĞİ.Journal of History School
Behram HASANOV,"DİNÎ İLİMLERLE TOPLUMSAL GERÇEKLİĞİN UYUMLU OLMADIĞI BİR ORTAMDA İLAHİYAT EĞİTİMİNİN ETKİLİLİĞİ" , Journal of History School (2018)
Behram HASANOV . 2018 . DİNÎ İLİMLERLE TOPLUMSAL GERÇEKLİĞİN UYUMLU OLMADIĞI BİR ORTAMDA İLAHİYAT EĞİTİMİNİN ETKİLİLİĞİ . Journal of History School . 2018. DOI:10.14225/Joh1216
Behram HASANOV .DİNÎ İLİMLERLE TOPLUMSAL GERÇEKLİĞİN UYUMLU OLMADIĞI BİR ORTAMDA İLAHİYAT EĞİTİMİNİN ETKİLİLİĞİ. Journal of History School (2018)
Behram HASANOV .DİNÎ İLİMLERLE TOPLUMSAL GERÇEKLİĞİN UYUMLU OLMADIĞI BİR ORTAMDA İLAHİYAT EĞİTİMİNİN ETKİLİLİĞİ. Journal of History School (2018)
Format:
Behram HASANOV. (2018) .DİNÎ İLİMLERLE TOPLUMSAL GERÇEKLİĞİN UYUMLU OLMADIĞI BİR ORTAMDA İLAHİYAT EĞİTİMİNİN ETKİLİLİĞİ Journal of History School
Behram HASANOV . DİNÎ İLİMLERLE TOPLUMSAL GERÇEKLİĞİN UYUMLU OLMADIĞI BİR ORTAMDA İLAHİYAT EĞİTİMİNİN ETKİLİLİĞİ . Journal of History School . 2018 doi:10.14225/Joh1216
Behram HASANOV."DİNÎ İLİMLERLE TOPLUMSAL GERÇEKLİĞİN UYUMLU OLMADIĞI BİR ORTAMDA İLAHİYAT EĞİTİMİNİN ETKİLİLİĞİ",Journal of History School(2018)
Araz, Y. (2015). İmam Şâfiî’nin Fıkıh Anlayışındaki Değişim. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 2, s. 33-73.
Ausubel, D.P. (2000).The Acquisition and Retention of Knowledge: A CognitiveView. ABD: Springer Science+Business Media Dordrecht (e-book).
Berger, L. P. (2000). Kutsal Şemsiye: Dinin Sosyolojik Teorisinin Ana Unsurları. (Çev. Ali Coşkun), İstanbul: Rağbet Yayınları.
Cürcani, S. Ş. (2010). Şerhu’l-Mevakıf 1. Cilt. (Çev. Ömer Türker), İstanbul: Kırk Gece Yayınları
el-Kuduri, A. (2015). Muhtasar’ul Kuduri. (Çev. Osman Güman, Soner Duman), İstanbul: Beka Yayınları.
el-Mavsılî, A. (2011). Metni el-Muhtar li’l-Fetva. (Çev. Celal Yeniçeri), İstanbul: Şamil Yayınları
Erişirgil, M. E. (1997). Kant ve Felsefesi. İstanbul: İnsan Yayınları.
Furseth, I. &Repstad, P. (2011). Din Sosyolojisine Giriş: Klasik ve Çağdaş Kuramlar. (Çev. İhsan Çapçıoğlu, Halil Aydınalp), Ankara: Birleşik Yayınevi.
Gül, A.R. (2016). Yüksek Din Eğitimi Kurumlarında Değişim ve Yenilenmenin Gerekçeleri. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 5,s. 7-37.
Mayer, R. E. (2002). Rote Versus Meaningful Learning.Theory Into Practıce, 41(4), s. 226-232.
Meydan, H. (2017). “Anlamlı Öğrenmenin Oluşumuna Katkı Açısından İmam-Hatip Okullarında Dini, Akli ve Tecrübi İlimlerin Kardeşliği Üzerine Bir Değerlendirme”. Geleceğin İnşasında İmam-Hatip Okulları Cilt I. (Ed. İlhan Erdem, İbrahim Aşlamacı, Recep Uçar), Malatya: İnönü Üniversitesi Yayınları, s. 81-100.
Öğmüş, H. (2009). Halku’l-Kur’ân Tartışmalarının Vahyin Allah’tan İnsana İntikaliyle İlgili Telakkiler Üzerindeki Etkisi. Selçuk Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 28, s. 17-44.
Sinanoğlu, A. (2002). İslâm’ın İlk Siyasallaştırılma Sürecinde “Kader” İnancı. Ankara Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 43(2), s. 249-276.
Tunç, C. (1978). Kelâm İlminde Büyük Günah Meselesi. Ankara Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 1978, 23, s. 325-342.