@article{2018,title={“TUHAF BİR ZULÜM”: RUMELİ COĞRAFYASINDA MÜSLÜMANLARA KARŞI BİR TAHKİR VE TAHRİK ARACI OLARAK DOMUZUN KULLANILMASI},abstractNode={},author={Said OLGUN},year={2018},journal={Journal of History School}}
Said OLGUN . 2018 . “TUHAF BİR ZULÜM”: RUMELİ COĞRAFYASINDA MÜSLÜMANLARA KARŞI BİR TAHKİR VE TAHRİK ARACI OLARAK DOMUZUN KULLANILMASI . Journal of History School.DOI:10.14225/Joh1437
Said OLGUN.(2018).“TUHAF BİR ZULÜM”: RUMELİ COĞRAFYASINDA MÜSLÜMANLARA KARŞI BİR TAHKİR VE TAHRİK ARACI OLARAK DOMUZUN KULLANILMASI.Journal of History School
Said OLGUN,"“TUHAF BİR ZULÜM”: RUMELİ COĞRAFYASINDA MÜSLÜMANLARA KARŞI BİR TAHKİR VE TAHRİK ARACI OLARAK DOMUZUN KULLANILMASI" , Journal of History School (2018)
Said OLGUN . 2018 . “TUHAF BİR ZULÜM”: RUMELİ COĞRAFYASINDA MÜSLÜMANLARA KARŞI BİR TAHKİR VE TAHRİK ARACI OLARAK DOMUZUN KULLANILMASI . Journal of History School . 2018. DOI:10.14225/Joh1437
Said OLGUN .“TUHAF BİR ZULÜM”: RUMELİ COĞRAFYASINDA MÜSLÜMANLARA KARŞI BİR TAHKİR VE TAHRİK ARACI OLARAK DOMUZUN KULLANILMASI. Journal of History School (2018)
Said OLGUN .“TUHAF BİR ZULÜM”: RUMELİ COĞRAFYASINDA MÜSLÜMANLARA KARŞI BİR TAHKİR VE TAHRİK ARACI OLARAK DOMUZUN KULLANILMASI. Journal of History School (2018)
Format:
Said OLGUN. (2018) .“TUHAF BİR ZULÜM”: RUMELİ COĞRAFYASINDA MÜSLÜMANLARA KARŞI BİR TAHKİR VE TAHRİK ARACI OLARAK DOMUZUN KULLANILMASI Journal of History School
Said OLGUN . “TUHAF BİR ZULÜM”: RUMELİ COĞRAFYASINDA MÜSLÜMANLARA KARŞI BİR TAHKİR VE TAHRİK ARACI OLARAK DOMUZUN KULLANILMASI . Journal of History School . 2018 doi:10.14225/Joh1437
Said OLGUN."“TUHAF BİR ZULÜM”: RUMELİ COĞRAFYASINDA MÜSLÜMANLARA KARŞI BİR TAHKİR VE TAHRİK ARACI OLARAK DOMUZUN KULLANILMASI",Journal of History School(2018)
“Galip Paşa’nın Hâtıratı”, Hayat Tarih Mecmuası, Y. 2, C. 1, S. 6, Sıra: 18 (1 Temmuz 1966), s. 4-11.
AKÇURA, Yusuf, Osmanlı Devleti’nin Dağılma Devri (XVIII.Ve XIX. Asırlarda), 4. Baskı, Türk Tarih Kurumu Yay., Ankara 2010.
BALCI, Ramazan, “The Ottoman Practıces of The Kanun ofDukagjini: The Method of Cibal”, Türkiyat Mecmuası, C. 26/1, 2016, ss.ÇELİK, Bilgin, “Geleneksel Yapı İle Modernite ArasındakiGerilime Bir Örnek: Arnavutluk’ta Kan Davaları ve II. MeşrutiyetDöneminde Soruna Çözüm Arayışları”, Studies of the Ottoman Domain, C. 4, S. 7, Ağustos 2014, ss. 18-41.
DERİNGİL, Selim, 19. Yüzyıl Osmanlı Devleti’nde İhtida ve İrtidad, 1. Baskı, İletişim Yay., İstanbul 2017.
EREN, İlkay, İşkodra Vilayetinin İdari ve Sosyal Yapısı (1876-1912), Ondokuz Mayıs Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Samsun 2014.
GENÇOĞLU, Mustafa, İşkodra Vilayeti’nin İdari Taksimatı VeYapısı (1867/1868-1908), CBÜ Sosyal Bilimler Dergisi C. 13, S. 3, Eylül 2015, ss. 259-289.
KAFESOĞLU, İbrahim, Türk Millî Kültürü, 16. Baskı, Ötüken Yay., İstanbul 1997.
KARAL, Enver Ziya, Osmanlı Tarihi, C. V, 8. Baskı, Türk Tarih Kurumu Yay., Ankara 2007.
KARAMANLIOĞLU, Ali F., “İnsan, Domuz ve Çocuk!”, Türk Kültürü, Y. 6, S. 64, Şubat 1968, ss. 248-250.
OLGUN, Said, “19. Yüzyılın İkinci Yarısında Kalkandelen’deSilah Üretimi”, Osmanlı Dönemi Balkan Şehirleri (IV. UluslararasıBalkan Tarihi Araştırmaları Sempozyumu), C. II, Gece Kitaplığı, Ankara 2016, ss. 609-628.
OLGUN, Said, “Avusturya-Macaristan İmparatorluğuKonsoloslarının Arnavutluk Coğrafyasındaki “Muzır Faaliyetlerine” BazıÖrnekler”, Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, C. 10, s. 50 (Haziran 2017), ss. 245-255.
Ömer Seyfettin, “Tuhaf Bir Zulüm”, Ömer Seyfettin BütünEserleri, C. 3, Yay. haz.: Neslihan Kılıç, 3. Baskı, Üç Harf Yayıncılık, İstanbul 2009, ss. 70-80.
Şemseddin Sami, “Domuz”, Kâmûs-i Türkî, 7. Baskı, Çağrı Yay., İstanbul 1996, s. 911.
TAŞTAN, Yahya Kemal, Balkan Savaşları ve TürkMilliyetçiliğinin Doğuşu, 1. Baskı, Ötüken Neşriyat, İstanbul 2017, ss.YALÇIN, Soner, “Türkler Niye Domuz Yemiyor”, Hürriyet, 1 Kasım 2009.