@article{2014,title={POSTMODERN ÖZNENİN TEMELLERİ: İNSANLIK TARİHİYLE HESAPLAŞMA},abstractNode={},author={İmran GÜR},year={2014},journal={Journal of History School}}
İmran GÜR . 2014 . POSTMODERN ÖZNENİN TEMELLERİ: İNSANLIK TARİHİYLE HESAPLAŞMA . Journal of History School.DOI:10.14225/Joh476
İmran GÜR.(2014).POSTMODERN ÖZNENİN TEMELLERİ: İNSANLIK TARİHİYLE HESAPLAŞMA.Journal of History School
İmran GÜR,"POSTMODERN ÖZNENİN TEMELLERİ: İNSANLIK TARİHİYLE HESAPLAŞMA" , Journal of History School (2014)
İmran GÜR . 2014 . POSTMODERN ÖZNENİN TEMELLERİ: İNSANLIK TARİHİYLE HESAPLAŞMA . Journal of History School . 2014. DOI:10.14225/Joh476
İmran GÜR .POSTMODERN ÖZNENİN TEMELLERİ: İNSANLIK TARİHİYLE HESAPLAŞMA. Journal of History School (2014)
İmran GÜR .POSTMODERN ÖZNENİN TEMELLERİ: İNSANLIK TARİHİYLE HESAPLAŞMA. Journal of History School (2014)
Format:
İmran GÜR. (2014) .POSTMODERN ÖZNENİN TEMELLERİ: İNSANLIK TARİHİYLE HESAPLAŞMA Journal of History School
İmran GÜR . POSTMODERN ÖZNENİN TEMELLERİ: İNSANLIK TARİHİYLE HESAPLAŞMA . Journal of History School . 2014 doi:10.14225/Joh476
İmran GÜR."POSTMODERN ÖZNENİN TEMELLERİ: İNSANLIK TARİHİYLE HESAPLAŞMA",Journal of History School(2014)
AKTAY, Yasin., Erol G., Abdullah, T., (1999) Önce Söz Vardı, Vadi Yayınları, Ankara.
ALTINDAĞ, Ramazan, (2006). “Harranilerin Teolojisinde Tanrı Tasavvuru”, I. Uluslararası Katılımlı Bilim, Din ve Felsefe Tarihinde Harran Okulu Sempozyumu, Şelale Matbaası, Konya, s.120-132
BAUMAN, Zygmunt, (2011) Postmodern Etik, Çev. Alev Türker, İstanbul.
ÇIĞ, Muazzez İlmiye, (2002), Kur’an İncil ve Tevrat’ın Sümer’deki Kökenleri, Kaynak Yayınları, İstanbul.
DERRİDA, Jacques., (1978), Writing and Difference, University of Chicago Press, London.
DUNN, G.R.,(1998). Identity Crises: A Social Critique of Postmodernity, University of Minnesota Pres Minneapolis, London.
ECEVİT, Yıldız, (2002), Türk Romanında Postmodernist Açılımlar, İletişim Yayınları, İstanbul.
ECO, Umberto, (1996), Yorum Aşırı Yorum, Can Yayınları, İstanbul.
EKİNCİ, Abdullah, (2006), “Harran ve Harran Okulunu Etkileyen Siyasi, Dini, coğrafi ve İlmi Unsurlar”, I. Uluslararası Katılımlı Bilim, Din ve Felsefe Tarihinde Harran Okulu Sempozyumu, Şelale Matbaası, Konya., s. 925.
FUKUYAMA, F. (1999), Tarihin Sonu Son İnsan, Çev. Zülfü Dicleli, Gün Yayıncılık, İstanbul.
GOMBRİCH, Ernst Hans Josef, (1976), Sanatın Öyküsü, Çev. Bedrettin Cömert, Remzi Kitabevi, İstanbul.
GÜNDÜZ, Şinasi, (2006), “Manden/Sabii Geleneğinde Harran”, I. Uluslararası Katılımlı Bilim, Din ve Felsefe Tarihinde Harran Okulu Sempozyumu, Şelale Matbaası, Konya, s.54-60.
HALL, Stuard, (1998) Eski ve Yeni Kimlikler, Eski ve Yeni Etniklikler, Kültür, Küreselleşme ve Dünya Sistemi, Çev. G. Seçkin, Ü. H. Yolsal, Bilim Sanat Yayınları, Ankara.
GÜR, İmran, (2012), “Postmodern öznenin Sonu, Yeni İnsanın Alternatif Varoluşu Vahiy Bilinci, Kendinde Şey, Tanrı Parçacığı”, İtobiad, The Journal of The Human And Social Science Research, Volume:1, İssue:4, OctoberNovember, December, s. 98-131.
GÜR, İmran, (2013/1), “Polisiye Kurmaca Özne İlişkisi ve Polisiyenin Yeni Adı Postmodern Esrar”, Humanitas, The Journal of Social Sciences, Number:1, January 2013, s.45-60
GÜR, İmran, (2013/2), “Mevcut Varoluştan Alternatif Varoluşa Dönüşüm Sürecinde Postmodern Özne: İmge Bilinci”, Yeni Türk Edebiyatı Araştırmaları, Yıl:5, S.9, Ocak-Temmuz, s.33-56
GÜR, İmran, (2013/3), “Tuğrul Tanyol’un Şiirlerinde Boşluk Problemi, Öznenin Tanrısı Ses-varlık, Kendinde şey” The Journal of Academic Social Science Studies, Volume 6 Issue 2, s. 565-592, February.
GÜR, İmran, (2013/5), İmran Gür, “Deli Dumrul ve İbrahim Peygamber Hikâyelerinde Alternatif Varlık Alanı Tanımı ve Çağın Alan Problemine Türklere Özgü Bir Teklif”, Yeni Fikir Dergisi, Cilt:4, S:10, 2013. s. 87-111
GÜR, İmran, (2013/6), “Benim Adım Kırmızı’da Mutlakın Deneyimi: Büyük Bilinç, Kurulmuş Bilinç, Sanat Bilinci İlişkisi”, Turkish Studies International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic Volume 8/1 Winter 2013, s.1571-1598,
İNCİL, Yuhanna, (1996) Çev. The Translation Trusth, Kaya Bas. Dağ., İstanbul, 1996.
KARLIĞA, Bekir, ‚İslam’da Tercüme Hareketleri‛, Uluslararası İslam Düşüncesi, Konferans-2, İstanbul. 1997, s. 84-97.
KELEŞ, Ahmet, (2006), “Harran Hermetizminin İslami İlimlere Etkisi”, I. Uluslararası Katılımlı Bilim, Din ve Felsefe Tarihinde Harran Okulu Sempozyumu, Şelale Matbaası, Konya. s. 199-217.
KUR’AN, (2002), Muhammed Esed, Çev. Cahit Koytak, İşaret Yayınları,
MEGILL, Alain, (2008), Aşırılığın Peygamberleri, Çev. T. Birkan, İstanbul, Ayraç Yayınları, İstanbul.
ONG, W. J., (1995), Sözlü ve Yazılı Kültür, Çev. Sema Postacıoğlu, Banon Yayınları, İstanbul.
NEİHBUR, Reinhold, (2010), İnsanoğlu’nun Doğası ve Kaderi, Batı’ya Yön Veren Metinler I, (Ed). A. Alatlı, Çev. Kapadokya Meslek Yüksek Okulu çeviri ve redaksiyon heyeti, Nevşehir: İlke Eğitim ve Sağlık Vakfı Kapadokya Meslek Yüksekokulu Yayınları, Nevşehir. C. I, s. s.xxxıv-li.
ROSENAU, Pauline, (1998), Postmodernizm ve Toplumbilimleri, Çev. Tuncay Birkan, Bilim ve Sanat Yayınları, Ankara, 1998.
RORTY, Richard, (1995), Olumsallık, İroni ve Dayanışma, Ayrıntı Yayınevi, İstanbul.
SARUP, Madan, (1997), Post-yapısalcılık ve Postmodernizm, Çev. Abdülbaki Güçlü, Bilim ve Sanat Yayıncılık, Ankara.
SNYNER, James., (1998), Modernliğin Sonu Hakkında, Modernliğin Sonu Postmodern Kültürde Nihilizm ve Hermenutik, (Ed) G. Vattimo, Çev. Ş. Yalçın, İz Yay, İstanbul. s.8-66,
TASLAMAN, Caner, (2008), Kuantum, Felsefe ve Tanrı, İstanbul Yayınları, İstanbul. s. 187
ÜŞÜR, Serpil, (1997), İdeolojinin Serüveni, Yanlış Bilinç ve Hegemonyadan Söyleme, İmge Yayınevi, Ankara.
YAKIT, İsmail, (2006) “Ebced Düzeninde Rakam-Harf İlişkisinin Tarihi Gelişimi ve Hermetizm”, I. Uluslararası Katılımlı Bilim, Din ve Felsefe Tarihinde Harran Okulu Sempozyumu, Şelale Matbaası, Konya. s. 60-84.