@article{2015,title={AĞRI İLİNDEKİ MİMARİ ESERLER VE EL SANATLARINDA GÖRÜLEN FİGÜRLÜ BEZEMELERİN TÜRK FİGÜRLÜ BEZEME DÜNYASI İÇİNDEKİ YERİ VE ÖNEMİ},abstractNode={},author={Yusuf ÇETİN},year={2015},journal={Journal of History School}}
Yusuf ÇETİN . 2015 . AĞRI İLİNDEKİ MİMARİ ESERLER VE EL SANATLARINDA GÖRÜLEN FİGÜRLÜ BEZEMELERİN TÜRK FİGÜRLÜ BEZEME DÜNYASI İÇİNDEKİ YERİ VE ÖNEMİ . Journal of History School.DOI:10.14225/Joh730
Yusuf ÇETİN.(2015).AĞRI İLİNDEKİ MİMARİ ESERLER VE EL SANATLARINDA GÖRÜLEN FİGÜRLÜ BEZEMELERİN TÜRK FİGÜRLÜ BEZEME DÜNYASI İÇİNDEKİ YERİ VE ÖNEMİ.Journal of History School
Yusuf ÇETİN,"AĞRI İLİNDEKİ MİMARİ ESERLER VE EL SANATLARINDA GÖRÜLEN FİGÜRLÜ BEZEMELERİN TÜRK FİGÜRLÜ BEZEME DÜNYASI İÇİNDEKİ YERİ VE ÖNEMİ" , Journal of History School (2015)
Yusuf ÇETİN . 2015 . AĞRI İLİNDEKİ MİMARİ ESERLER VE EL SANATLARINDA GÖRÜLEN FİGÜRLÜ BEZEMELERİN TÜRK FİGÜRLÜ BEZEME DÜNYASI İÇİNDEKİ YERİ VE ÖNEMİ . Journal of History School . 2015. DOI:10.14225/Joh730
Yusuf ÇETİN .AĞRI İLİNDEKİ MİMARİ ESERLER VE EL SANATLARINDA GÖRÜLEN FİGÜRLÜ BEZEMELERİN TÜRK FİGÜRLÜ BEZEME DÜNYASI İÇİNDEKİ YERİ VE ÖNEMİ. Journal of History School (2015)
Yusuf ÇETİN .AĞRI İLİNDEKİ MİMARİ ESERLER VE EL SANATLARINDA GÖRÜLEN FİGÜRLÜ BEZEMELERİN TÜRK FİGÜRLÜ BEZEME DÜNYASI İÇİNDEKİ YERİ VE ÖNEMİ. Journal of History School (2015)
Format:
Yusuf ÇETİN. (2015) .AĞRI İLİNDEKİ MİMARİ ESERLER VE EL SANATLARINDA GÖRÜLEN FİGÜRLÜ BEZEMELERİN TÜRK FİGÜRLÜ BEZEME DÜNYASI İÇİNDEKİ YERİ VE ÖNEMİ Journal of History School
Yusuf ÇETİN . AĞRI İLİNDEKİ MİMARİ ESERLER VE EL SANATLARINDA GÖRÜLEN FİGÜRLÜ BEZEMELERİN TÜRK FİGÜRLÜ BEZEME DÜNYASI İÇİNDEKİ YERİ VE ÖNEMİ . Journal of History School . 2015 doi:10.14225/Joh730
Yusuf ÇETİN."AĞRI İLİNDEKİ MİMARİ ESERLER VE EL SANATLARINDA GÖRÜLEN FİGÜRLÜ BEZEMELERİN TÜRK FİGÜRLÜ BEZEME DÜNYASI İÇİNDEKİ YERİ VE ÖNEMİ",Journal of History School(2015)
AKOK, Mahmut (1961). “Ağrı Doğubayazıt İshak Paşa Sarayı Rölevesi ve Mimarisi”, Türk Arkeoloji
Dergisi, S.X–2 (s. 30–4) Ankara: Kültür Bakanlığı Yayınları. AKTEMUR, A. Murat (2012), Ardahan Çevresindeki Soyut İnsan Heykeli Formlu Mezar Taşları, Erzurum:
Eser Ofset Matbaacılık. BAYRAM, Sadi (1998). “Hayvan Figürlü Halılarda EjderKaplumbağa-Akrep-Kertenkele”, Türk Soylu
Kültür Merkezi Yayınları: Ankara. BERKLİ, Yunus (2006). “Ardahan-Çıldır Çevresinde Heykel Biçimli Mezar Taşlarının Türk Sanatındaki
BİNGÖL, Yüksel (1999). İshak Paşa Sarayı, Türkiye İş Bankası Yayınları: Ankara.
ÇAY, Abdülhaluk (1983). Anadolu’da Türk Damgası Koç-Heykel Mezartaşları ve Türklerde Koç-Koyun
ÇETİN, Yusuf (2012). Tarihi Kalıntıları ve Kültürel Değerleri İle Ağrı, Ankara: Ağrı İbrahim Çeçen
Üniversitesi Yayınları. ÇETİN, Yusuf (2015). Türk Sanatında Tavus Kuşu İkonografisi, Erzurum: Fenomen Yayıncılık. ÇORUHLU, Yaşar (2007). Erken Devir Türk Sanatı, İstanbul: Kabalcı
Yayınları. ÇORUHLU, Yaşar (1995). “Türk Sanatında Görülen Deve Figürlerinin Sembolizmi”, Prof. Dr. Oktay
ASLANAPA′ ya Armağan, Türk Kültürü Araştırmaları Enstitüsü Yayınları, (s. 95-104), Ankara. DANIK, Ertuğrul (1990). Koç ve At Şeklindeki Tunceli Mezar Taşları, Ankara: Türk Kültürünü Araştırma
Enstitüsü Yayınları. DİYARBEKİRLİ, Nejat (1972). Hun Sanatı, İstanbul: Milli Eğitim Bakanlığı Kültür Yayınları. ESİN, Esin (1962). “Eurasia Göçebelerinin San’atının ve İslâmiyetten Evvelki Türkistan SanatınınTürk Plastik ve Tersîmî San’atları Üzerindeki Bazı Tesirleri”, Milletlerarası Türk Sanatları Kongresi,19-14 Ekim 1959 Kongreye Sunulan Tebliğler, (s. 166167), Ankara. GÜNDOĞDU, Hamza (1979). Türk Mimarisinde Figürlü Taş Plastik, İstanbul Üniversitesi Edebiyat
Fakültesi Sanat Tarihi Bölümü (Basılmamış Doktora Tezi), İstanbul. GÜNDOĞDU, Hamza (1991). Doğubayazıt İshak Paşa Sarayı, Ankara: Türk Tarih Kurumu Yayınları. GÜNDOĞDU, Hamza (2004). “Tokat’tan Birkaç Figürlü Kabartma Hakkında”, Atatürk Üniversitesi Güzel
Sanatlar Enstitüsü Dergisi, S. 13, (s. 65-93), Erzurum. GÜNDOĞDU, Hamza (2006). “Nahçıvan’dan Figürlü Bir Mezar Taşının Düşündürdükleri”, Atatürk
Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Dergisi, S.16, (s. 49-57), İSKENDERZADE, Lale Avşar (2010). Göktürk Dönemi İnsan Figürlü Taş Anıtlar, Selçuk Üniversitesi
KAYA, Faruk (2001). Ağrı Ovası ve Çevresinin Coğrafi Etüdü, Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler
Enstitüsü Coğrafya Anabilim Dalı (Basılmamış Doktora Tezi), KIRZİOĞLU, M. Fahrettin (1966). ”Ağrı”, Turizm Bülteni, S. 51 (s. 5), Ocak 1996. MÜLAYİM, Selçuk (1999). Değişimin Tanıkları Ortaçağ Türk Sanatında Süsleme ve İkonografi, İstanbul:
Kaknüs Yayınları. ÖGEL, Semra (1962). “Selçuklu Sanatında Çift Gövdeli Aslan Figürü”, Belleten C.XXXI, (s. 529-534),
Ankara. ÖNEY, Gönül (1971). "Anadolu Selçuk Mimarisinde Arslan Figürü", Anadolu (Anatolia), XIII, s.1-64. ÖNEY, Gönül (1972). “Anadolu Selçuklu Mimarisinde Avcı Kuşlar, Tek ve Çift Başlı Kartal”, Malazgirt
Armağanı, (s. 139-171), Ankara: Türk Tarih Kurumu Yayınları. ÖNEY, Gönül (1988). Anadolu Selçuklu Mimarisinde Süsleme ve El Sanatları, Ankara: Kültür ve Turizm
Bakanlığı Yayınları. ÖZFIRAT, Aynur (2001). Doğu Anadolu Yayla Kültürleri (M.Ö. II. Bin Yıl), İstanbul: Arkeoloji ve Sanat UYKUR, Ramazan (2013), Artuklu Türkmenleri’nin Sikkelerinde Mitolojik Bir Yaratık: “Çift Başlı Kartal”,
Seleucia ad Calycadnum, S.3, s. 145-158. UZUN, Tolga (1996). “ Türk Sanatındaki Kartalların İkonografisi ve Devamlılığı”, Pamukkale Üniversitesi